Trail_Series_Logo_Blanc.png

Veelgestelde vragen

Deze pagina is bedoeld om de meest gestelde vragen te beantwoorden. We hopen dat u snel een antwoord vindt op uw vragen.

De lijst met vragen en antwoorden wordt voortdurend bijgewerkt.

Daarnaast moet u er meer over weten.

Indien nodig kunt u ons ook bereiken via het contactformulier.

30531046_2043453435683612_85914111631016

Registratie vragen

1. Is het aantal deelnemers beperkt?

Ja, het aantal deelnemers is beperkt tot 300 mensen ’s morgens en 150 mensen ’s middags per dag, zodat er slechts een beperkt aantal mensen ter plaatse zijn en we de regels “covid proof” kunnen naleven. Bij het inschrijven kan je kiezen voor de voor- of namiddag.

2. Kan ik me ter plaatse inschrijven?

Het is niet mogelijk om je ter plaatse in te schrijven. Het is verplicht om je via de website in te schrijven en daarna je e-ticket voor te leggen in ruil voor een startnummer. Vergeet dus zeker niet om je e-ticket mee te brengen. Milieutip: bewaar je e-ticket gewoon op je smartphone en toon die ter plaatse, je hoeft hem niet af te drukken.

3. Hoe gebruik je de promocode?

Als u een promotiecode heeft, kunt u deze invoeren in het daarvoor bestemde vak bij uw registratie op het "Chronorace" -platform op het moment van betaling.

4. Mijn promotiecode werkt niet, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat omwille van technische redenen de promocode niet werkt. In dit geval vragen we om een mail te sturen naar trailseries@s-t-p.be en ons hierover in te lichten. Onze technische dienst helpt je dan zo snel mogelijk verder.

5. Er doet zich een bug voor tijdens mijn inschrijving. Ik kan me niet inschrijven.

Indien je inschrijving om een of andere reden onderbroken wordt (bijvoorbeeld tijdens de betaling), kan het zijn dat het systeem je weigert wegens een “dubbele inschrijving”. In dat geval volstaat het om je opnieuw in te schrijven en je geboortedatum met 1 dag te veranderen.

6. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, ben ik ingeschreven?

Controleer eerst je spam en ongewenste mails. Indien je nog steeds geen enkele bevestigingsmail terugvindt, stuur ons dan een mail via registration@s-t-p.be.

7. Ik heb geen QR-code (meer), wat moet ik doen?

Je QR-code bevindt zich op het etiket in je bevestigingsmail.

8. In het inschrijfgeld is inbegrepen : 

       - Het chipnummer 

       - Permanente tijdsregistratie voor 9 dagen

       - Een permanente secretaris 

       - Klantenservice en communicatie tijdens het hele evenement

       - Opzetten en onderhouden van de website

       - Goodies & Welkomstpakket

       - Bewegwijzering: plaatsing, onderhoud en verificatie van de bewegwijzering

       - Administratieve uitgaven

       - Aanwezigheid ter plaatse van de organisatie

       - Communicatiekosten op sociale netwerken

       - Boog: montage, demontage, onderhoud en vernieuwing van de begin- en eindboog

       - Een deel van de vergoeding wordt geschonken aan het Koninklijk Belgische Bosbouwmaatschappij
 

 
 
 
 
 
 
 
 

praktische vragen

9. Is het parcours uitgepeild?

Het parcours is volledig uitgepeild van start tot finish. Indien je dit wenst, is het GPX-bestand beschikbaar voor je gps.

10. Is er een tijdsregistratie van mijn tocht?

Ja en er wordt een definitief klassement opgemaakt. Er zijn tussentijdse controlepunten voorzien op meerdere plaatsen langs het parcours.

11. Is er een bevoorrading voorzien?

Er is geen bevoorrading voorzien tijdens het parcours. Je moet zelfvoorzienend zijn en dus eigen drank en voedsel meenemen.

12. Wanneer kan je starten?

Je kan zelf het startuur kiezen tijdens je inschrijving. We vragen je om dit de dag van je deelname te respecteren.

13. Mag ik het parcours al wandelend afleggen?

Je legt het parcours volledig op eigen ritme af. De enige verplichting is dat je voor 21u00 terug bent, wanneer je ook vertrekt.

14. Mag je een hond meenemen?

Jullie viervoeter is zeker welkom, op voorwaarde dat je je hond volledig de baas bent en hij of zij fysiek in staat is om de gekozen afstand af te leggen. Bovendien is een leiband met elastiek verplicht, een wurgketting is strikt verboden en de hond moet uitgerust zijn met een harnas (behalve bij canicross).

15. Hoe haal ik mijn startnummer op?

Na je inschrijving kreeg je een e-ticket met daarop een QR-code. Met deze QR-code kan op de voorziene locatie je startnummer afhalen. Kijk op de evenementenpagina voor de juiste locatie om je nummer af te halen. Deze pagina is beschikbaar onder het menu “evenement”.

16. Waar bevindt zich de start van de proef?

De startplaats van de proef is aangeduid op de evenementenpagina van jouw keuze. Deze pagina is beschikbaar onder het menu “evenement”. Let op: bij bepaalde trails is omwille van de veiligheid van de deelnemers de startplaats niet op dezelfde locatie als de start van de tijdsregistratie.

17. Wat moet ik doen bij problemen met de tijdsregistratie ?

Indien je een probleem ondervindt met de tijdsregistratie bij jouw deelname aan de Trail Series, gelieve contact op te nemen met onze tijdsregistratiedienst via info@chronorace.be.

Indien je niet bent opgenomen in de klassementen maar wel over een bewijs beschikt van jouw deelname (Strava, Garmin enz.), gelieve ons dit te bezorgen via mail.

18. Waar vind ik het GPX-bestand ? 

U ontvangt een privé-link in uw bevestigingsmail van uw registratie. Deze link brengt u naar een pagina waar je GPX-bestanden kunt downloaden.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TRAIL-SERIE in samenwerking met
logo-srfb-new.png
Ardenne.jpg