Trail_Series_Logo_Blanc.png

Veelgestelde vragen

Deze pagina is bedoeld om de meest gestelde vragen te beantwoorden. We hopen dat u snel een antwoord vindt op uw vragen.

De lijst met vragen en antwoorden wordt voortdurend bijgewerkt.

Daarnaast moet u er meer over weten.

Indien nodig kunt u ons ook bereiken via het contactformulier.

30531046_2043453435683612_85914111631016

Registratie vragen

1. Is het aantal deelnemers beperkt?

Ja, het aantal deelnemers is beperkt om een “covid proof” evenement te kunnen naleven.

2. Kan ik me ter plaatse inschrijven?

Het is niet mogelijk om je ter plaatse in te schrijven. Het is verplicht om je via de website in te schrijven (zelfs 1uur voor het vertrek) en daarna je e-ticket die je via email hebt gekregen voor te leggen in ruil voor een startnummer. Vergeet dus zeker niet om je e-ticket mee te brengen. Milieutip: bewaar je e-ticket gewoon op je smartphone en toon die ter plaatse, je hoeft hem niet af te drukken.

3. Hoe gebruik je de promotiecode?

Als u een promotiecode heeft, kunt u deze invoeren in het daarvoor bestemde vak bij uw registratie op het "Chronorace" -platform op het moment van betaling.

4. Mijn promotiecode werkt niet, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat omwille van technische redenen de promocode niet werkt. In dit geval vragen we om een mail te sturen naar info@trail-series.be en ons hierover in te lichten. Onze technische dienst helpt je dan zo snel mogelijk verder.

5. Er doet zich een bug voor tijdens mijn inschrijving. Ik kan me niet inschrijven.

Indien je inschrijving om een of andere reden onderbroken wordt (bijvoorbeeld tijdens de betaling), kan het zijn dat het systeem je weigert wegens een “dubbele inschrijving”. In dat geval volstaat het om een uur te wachten en dan je opnieuw in te schrijven 

6. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, ben ik ingeschreven?

Controleer eerst je spam en ongewenste mails. Indien je nog steeds geen enkele bevestigingsmail terugvindt, stuur ons dan een mail via info@trail-series.be.

7. Ik heb geen QR-code (meer), wat moet ik doen?

Je QR-code bevindt zich op het etiket in je bevestigingsmail.

8. Kan ik een terugbetaling op het bedrag van mijn inschrijving op de Trail Series krijgen via mijn ziekenfonds?

Ja, Partenamut en sommige andere  ziekenfondsen nemen financieel deel aan de terugbetaling van sommige inschrijvingskosten. Tot 30€/jaar voor een inschrijving aan een sportevenement (tennis of voetbal wedstrijd, trail, 20km van Brussel, marathon…) Terugbetaling voor een sportevenement: geef aan Partenamut het inschrijvingsattest en het betalingsbewijs.

 
 
 
 
 
 
 
 

praktische vragen

9. Is het parcours uitgepeild?

Het parcours is volledig uitgepeild van start tot finish. Toch adviseren we je  het GPX-bestand voor je gps te downloaden via je eticket.

10. Is er een tijdsregistratie van mijn tocht?

Ja en er wordt een definitief klassement opgemaakt. Er zijn tussentijdse controlepunten voorzien op meerdere plaatsen langs het parcours.

11. Is er een bevoorrading voorzien?

Een aankomst bevoorrading is voorzien op de openingszondag van elk evenement. Toch is er geen voorzien bevoorrading tijdens het parcours tijdens de week nadien. We spraken over VOLLEDIGE ZELFSTANDIGHEID, je moet dus over het materiaal beschikken om je lichaam te hydrateren.

12. Wanneer kan ik starten?

Je kan zelf het startuur kiezen tijdens je inschrijving. We vragen je om dit de dag van je deelname te respecteren.

13. Mag ik het parcours als wandelend afleggen?

Je legt het parcours volledig op eigen ritme af. Maak je geen zorgen. De enige verplichting is dat je voor 21u00 terug bent, wanneer je ook vertrekt.

14. Mag ik een hond meenemen?

Jullie viervoeter is zeker welkom, op voorwaarde dat je je hond volledig de baas bent en hij of zij fysiek in staat is om de gekozen afstand af te leggen. Bovendien is een leiband met elastiek verplicht, een wurgketting is strikt verboden en de hond moet uitgerust zijn met een harnas (behalve bij canicross). Bovendien, als u met uw hond wilt rennen, is het raadzaam om onafhankelijk te vertrekken. Als u dit tijdens massastarts wilt doen, is het raadzaam om jezelf aan het einde van de groep te plaatsen.

15. Hoe haal ik mijn startnummer af?

Na je inschrijving kreeg je een e-ticket met daarop een QR-code. Met deze QR-code kan op de voorziene locatie je startnummer afhalen. Kijk op de evenementenpagina voor de juiste locatie om je nummer af te halen. Deze pagina is beschikbaar onder het menu “evenement”.

16. Waar bevindt de start van de race zich?

De startplaats van de proef is aangeduid op de evenementenpagina van jouw keuze. Deze pagina is beschikbaar onder het menu “evenement”. Let op: bij bepaalde trails is omwille van de veiligheid van de deelnemers de startplaats niet op dezelfde locatie als de start van de tijdsregistratie.

17. Wat moet ik doen bij problemen met de tijdsregistratie ?

Indien je een probleem ondervindt met de tijdsregistratie bij jouw deelname aan de Trail Series, gelieve contact op te nemen met onze tijdsregistratiedienst via info@chronorace.be.

Indien je niet bent opgenomen in de klassementen maar wel over een bewijs beschikt van jouw deelname (Strava, Garmin enz.), gelieve ons dit te bezorgen via mail aan de adres info@trail-series.be

18. Waar vind ik het GPX-bestand ? 

U ontvangt een privé-link in de bevestigingsmail van uw registratie. Deze link brengt u naar een pagina waar je GPX-bestanden kunt downloaden. De link is downloadbaar 48uur voor de race. 

19. Zal het covid safe-ticket van toepassing zijn op massastarts en onafhankelijke vertrekken?

We kunnen op dit moment niets bevestigen. Informatie hierover zal worden gecommuniceerd volgens de protocollen die van kracht zijn op het moment van het evenement.

Voor de opening van de inschrijvingen zullen we over het CST communiceren om u op de hoogte te houden.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TRAIL-SERIE in samenwerking met
wallonia.png
P. avec Baseline-Positif.png
Logo_TraKKs_Fond_Blanc NEW.jpg
Capture d’écran 2021-03-31 à 11.24.12.pn
Nostalgie-CMJN (1).png
P. avec Baseline-Positif.png